جانبازان ناظر واقعی عملکرد مسئولان هستند
کد خبر: 3661031
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

جانبازان ناظر واقعی عملکرد مسئولان هستند

گروه اجتماعی: استاندار اصفهان گفت: جانبازان مایه قوت قلب مسئولان و ناظر و بازرس واقعی عملکرد آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان به اتفاق معاونین و تعدادی از مدیران، به مدت سه ساعت از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری بازدید و در فضایی صمیمانه و معنوی، با جانبازان سرافراز حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.
وی در این بازدید اظهار کرد: مردم استان اصفهان از متدین‌ترین مردمان ایران هستند و در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره پیشتاز بوده‌اند.
مهر علیزاده یادآور شد: تقدیم ۲۳ هزار شهید معادل ۱۰ درصد شهدای کشور و همچنین بیشترین آمار جانبازان بالای ۷۰ درصد که با جان و دل از انقلاب اسلامی دفاع کردند، از افتخارات این استان است و جانبازان به عنوان شهیدان زنده اجر بالایی دارند.
وی با اشاره به اینکه خود یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: در آن دوران عده‌ای شهید و عده‌ای جانباز شدند و امروز جانبازان به عنوان ستارگان درخشان و قوت قلب مسئولین هستند.
استاندار اصفهان افزود: جانبازان و ایثارگران با همان روحیه ۸ سال دفاع مقدس پای نظام با همه کاستی‌ها ایستاده‌اند و همه ما در قبال شهدا وظیفه داریم.
وی خطاب به جانبازان اظهار کرد: صبر و متانت شما و احساس صاحب انقلاب بودن از مسئولیت‌های ما نمی‌کاهد، بلکه شما ناظر و بازرس واقعی عملکرد مسئولین هستید.
مهرعلیزاده یادآور شد: توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود و رنج‌ها و ایثارگری‌های شما جانبازان و شهدا باعث شد این انقلاب پابرجا بماند.
وی افزود: همه ما به عنوان پایه‌گذاران انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت در قبال آن داریم و مسئولان در قبال جانبازان و ایثارگران احساس دین می‌کنند و امروز جانبازان آیه‌ها و نشانه‌هایی هستند که مسئولین باید در دیدار با آنها به یاد خدا و اعمال خود در قبال خدا بیفتند.
استاندار اصفهان اظهار امیدواری نمود که مسئولین بتوانند وظایف خود را در قبال انقلاب، شهدا و جانبازان به خوبی ایفا کنند و سربلند باشند و اگر کاستی وجود دارد، باید قبل از اینکه جانبازان به زبان بیاورند، برطرف شود.
وی خطاب به جانبازان اظهار کرد: هر اقدامی که مسئولان به انجام رسانند، ذره‌ای از ایثار شما جبران نمی‌شود و تلاش می‌کنیم که با بهبود وضعیت زندگی و خدمات و حقوق شهروندی که از طریق شهرداری پیگیری خواهد شد،  حداقل‌های لازم و ضروری را محقق کنیم.
بر اساس این گزارش، پس از این بازدید، استاندار اصفهان به اتفاق معاونین و تعدادی از مدیران، با حضور در منزل شهیدان سعید، اسماعیل و مجید امینی‌نور، با پدر و مادر فداکار و ایثارگر این شهدای سرافراز دیدار و گفت‌وگو و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
captcha