سومين دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان به کار خود پایان داد
کد خبر: 3659338
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
در سومین حرم اهل بیت(ع)؛

سومين دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان به کار خود پایان داد

مراسم اختتاميه سومين دوره مسابقات ملي قرآن كريم، ويژه ورزشكاران، جوانان و كاركنان وزارت ورزش و جوانان در بخش برادرا ن در شیراز، سومین حرم اهل بیت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم اختتاميه سومين دوره مسابقات ملي قرآن كريم، ويژه ورزشكاران، جوانان و كاركنان وزارت ورزش و جوانان در بخش برادرا ن در شیراز، سومین حرم اهل بیت به کار خود پایان داد.

مدير كل ورزش و جوانان استان فارس در ابتداي اين مراسم با خير مقدم به ميهمانان داخلي و خارجي حاضر در مراسم گفت: میهمانان معزز شرکت کننده در نشست قرآني شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام، استاندار فارس، جناب آقای تبادار، حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حضرت  آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه محترم شیراز ، مفتی اعظم محترم استانبول، مسئولان  مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی و قاریان برجسته وزارت ورزش و جوانان ، به  شیراز، شهر راز، سومین حرم اهل بیت علیهم السلام ، شهر علم و ادب، شهر ملاصدرا فیلسوف بزرگ جهان اسلام،  خوش آمد می گویم.

وي افزود: مردم شیراز بویژه جوانان این شهر  افتخار می کنند که میزبان جوانان  کشورهای اسلامی در نشست قرآني کشورهای جهان اسلام هستند .

حيدرعلي كامياب تصريح كرد: قرآن، کلام خدا برای رستگاری انسانهاست، قرآن درست زیستن را به ما می آموزد، قرآن صفا، صمیمیت، صداقت را توصیه می کند و به ما می آموزد که همه مردم از هر قوم و نژاد با هم برادر و برابرند.

وي تاكيد كرد: قرآن اثری جاودان از خداوند بزرگ است که بسیار دلنشین و تاثیر گذار است ، مارا به صلح و آرامش دعوت می کند و  در نهایت اینکه با قرآن قلبها  آرام می گیرند و از پلیدیها پاک می شود .

مديركل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: قرآن قدرتی است که پیروان و یارانش شکست ناپذیرند و دریایی است که اعماقش را نمی توان درک کرد.

وي ابراز اميدواري كرد كه این مراسم  معنوی و پر فیض و برکت  که در شهر شیراز برگزار شد منشا خیر برای جوانان این مرز و بوم  و جهان اسلام باشد.

كامياب در پايان با گفت: زحمات و حمایت وزیر دکتر مسعود سلطانی فر، مهندس اسماعیل تبادار استاندار فرهیخته فارس و کارکنان دبیر خانه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام تشکر و قدردانی نمایم.
captcha