جنگ عاشورایی؛ مدل جدید جنگ در مکتب امام خمینی(ره)
کد خبر: 3658716
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
حسینی عنوان کرد:

جنگ عاشورایی؛ مدل جدید جنگ در مکتب امام خمینی(ره)

گروه حماسه و جهاد: نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» جنگ حسینی و عاشورایی را مدل جدید جنگ با نظام سلطه در تابلوی مکتب امام خمینی(ره) دانست و افزود: این نوع جنگ را دشمنان به خوبی نشناخته بودند و لذا علت اصلی پیروزی ما در جنگ تحمیلی نیز همین مدل جنگ بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سید ناصر حسینی، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند»، شب گذشته هشت آبان در آیین تجلیل از مادران سه شهیدی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مادر شهید حججی، دختر شهید شیرودی، خانواده شهدا، جمعی از مسئولان و دانشجویان استان در سالن شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه تحلیل گران نظام سلطه جایی برای انسان قائل نیستند و فقط انسان مکانیکی و مجهز به سلاح های پیشرفته را پیروز میدان می خوانند، گفت: در مکتب امام انسانی با ایمان و دست خالی معادلات جهانی را به هم می زند.
وی جنگ حسینی و عاشورایی را مدل جدید جنگ با نظام سلطه در تابلوی مکتب امام دانست و افزود: این نوع جنگ را دشمنان به خوبی نشناخته بودند و لذا علت اصلی پیروزی ما در جنگ تحمیلی نیز همین مدل جنگ بود.
این جانباز دفاع مقدس شهید محسن حججی را تاریخ نگاری معرفی کرد که با یک عکس جلوی تحریف اسلام را در جنگ های یمن و سوریه و عراق را گرفت، اظهار کرد: شهید حججی افسری آتش به اختیار بود که در مدل شهید فهمیده ای زمان شناسایی و بصیرت خود را اثبات کرد.
نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» با بیان اینکه اکنون مولفه های بازدارنگی ایران را انرژی هسته ای، تنگه هرمز و ... معرفی می کنند، تصریح کرد: مولفه ای قوی تر از خون شهید در جمهوری اسلامی نیست که کمر دشمنان را بشکند.
حسینی عنوان کرد: دشمنی نظام سلطه و عداوت آن ها با جمهوری اسلامی ایران به دلیل آن است که ما سرباز وطن هستیم اما ما نتوانسته ایم به خوبی دین شهدا را ادا کنیم.
وی نگاه مردم به مدافعان حرم را بر دوع دانست یکی گروهی که از اساس این نوع مبارزه را نمی پذیرند و گروه دوم کسانی که جنگیدن در سوریه را بهتر از جنگیدن در مرزهای کشور می خوانند و گفت: گروه دوم من و شما و مسئولان هستند زیرا به عنوان یک شعیه نباید اجازه دهیم شعیه تحقیر شود حتی اگر امنیت ما تامین نشود.
captcha