مسابقات قرآنی مدهامتان آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3656945
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
در ارومیه؛

مسابقات قرآنی مدهامتان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان با شرکت نخبگان قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از هفته آینده به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، جمعه هفته جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: انس و الفت جوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با کلام‌الله‌مجید و آشنایی با آموزه های قرآنی در بین نوجوانان و جوانان، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی است.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی عنوان کرد: مسابقات مدهامتان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت، اذان و ترتیل برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد که از یکم مرداد ماه 66 لغایت یکم مرداد 78 متولد شده اند، می توانند در مسابقات قرآنی متهامتان شرکت کنند.
حجت‌الاسلام بیگی افزود: این مسابقات قرآنی از ساعت 9 جمعه 12 آبان ماه در سالن اجتماعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، واقع در خیابان برق، خیابان امنیت طلب ارومیه برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، موجب تجمع اساتید و نخبگان قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی می‌شود که نیازمند بهره‌ برداری مفید از این محفل بزرگ قرآنی هستیم.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی  بیان کرد: از تمام مسئولان و عوامل که در راستای برپایی این محفل قرآنی تلاش کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.


captcha