رقابت‌های قرآنی كاركنان سازمان تأمین اجتماعی فارس به پایان رسید + اسامی برگزیدگان
کد خبر: 3656847
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

رقابت‌های قرآنی كاركنان سازمان تأمین اجتماعی فارس به پایان رسید + اسامی برگزیدگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن كاركنان سازمان تأمین اجتماعی فارس برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن كاركنان سازمان تأمین اجتماعی فارس عصر دیروز، 2 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن كریم و با رقابت 147 نفر برگزار شد.

عبدالكریم نباتی، مدیركل تأمین اجتماعی استان فارس در این مراسم با بیان اینكه قرآن کتابی انسانی، انسان‌گرا و برای همه ادیان است، گفت: حتی کشورهایی که خود را جزو ادیان دیگر کشورها نمی‌دانند در حال بهره بردن از قرآن هستند.
وی افزود: قرآن کتابی راهنمایی برای راه انسان‌ها است و انسانیت را به خوبی تعبیر و معنا کرده اما در کشور ما مظلوم واقع شده است.
نباتی در بخش دیگری از سخنان خود از بروز برخی از كم‌ كاری‌ها در مسابقات قرآن انتقاد كرد و وجود چهره‌های تكراری در مسابقات هر ساله را نشانی از كم كاری دانست و گفت: شاید ایراد از مسئولان است که نتوانستند این فرهنگ قرآنی را ترویج دهند تا دیگر همکاران نیز در ای مسابقات شرکت کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس با اشاره به اینکه قرآن متعلق به یک زمان خاص نیست، گفت: مسائل و اعجازی در قرآن مطرح شده که شاید در زمان نزول قرآن پی به بودن آن نبردند و برای مردم غیرقابل باور بود اما امروز با پیشرفت علم، اعجاز علمی قرآن ثابت شده است.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم برگزیدگان این مرحله از مسابقات معرفی و تجلیل شدند كه اسامی آنان به شرح ذیل اعلام شده است.

بخش آقایان:

قرائت تحقیق:

وحید مهری، اول

محمد صادقی، دوم

عباس مراد‌پور،‌ سوم

قرائت ترتیل:

محمدرضا رستگار، اول

محمد كیومرثیان، دوم

علی اكبر دهقان،‌ سوم

حفظ 6 جزء:

ابراهیم امیری، اول

حفظ جزء 30:

كریم وحید اژدرنیا، اول

بخش بانوان:

قرائت تحقیق:

راحله ارجمند، اول

مریم احمدی‌تبار،‌ دوم

نرجس خاتون فاضلی، سوم

قرائت ترتیل:

عالیه سلیمان‌زاده،‌ اول

زهره هاشمی، دوم

سیده آزاده جعفری، سوم

حفظ 6 جزء:

زهره فلاحی، اول

حفظ 13 جزء:

سهیلا رفیعی،‌ اول

حفظ جزء 30:

سیمین میرشكاریان، دوم

لاله صدرات، سوم

مفاهیم مشترك:

فرزانه جعفری، اول

نسرین رشیدپور، دوم

امید حقانی‌نیا، سوم

captcha