رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3652778
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات مقدماتی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان با حضور ۱۶۷ نفر در نمازخانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، لطف‌اله مسعودی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 22 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم با هدف توسعه، گسترش و تقویت آموزه‌های قرآنی با حضور کارکنان و خانواده‌های پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر مرحله مقدماتی مسابقات در هشت گروه و در دو بخش شفاهی و کتبی با حضور ۱۶۷ نفر شرکت‌کننده برگزار شده که شاهد رشد تقریبا ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات نسبت به سال قبل بوده‌ایم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: نفرات برتر هر رشته به مرحله نیمه نهایی اعزام و از نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسعودی آشنایی نسل جوان با فرهنگ قرآنی و گسترش آن را لازم دانست و عنوان کرد: آموزش قرآن کریم از سنین پایین می‌تواند سبب رشد و پیشرفت جامعه اسلامی شود و هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بکارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستورات زندگی است، یادآور شد: در واقع ترویج سطح زندگی قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است که خوشبختانه با حضور چشمگیر کارکنان و خانواده دیندار شرکت استان همراه بود.
captcha