مشارکت خیّرین در تجهیز مدارس مناطق محروم لرستان
کد خبر: 3651177
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

مشارکت خیّرین در تجهیز مدارس مناطق محروم لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در تجهیز مدارس مناطق محروم استان، افزود: علاوه‌بر اهتمامی که دستگاه تعلیم و تربیت برای تجهیز مدارس مناطق محروم دارد؛ مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی هم می‌تواند محرومیت را از این مدارس بزداید و موانع و مشکلات پیش‌روی این مدارس را بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان دوشنبه، 17 مهرماه در بازدید از مدارس چگنی با اشاره به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت برای بسط عدالت آموزشی، گفت: توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار زمینه‌ساز ارتقاء کیفیت آموزشی است.
وی بر تلاش و جدیت معلمان این مناطق تاکیدکرد و افزود: ارزشمندترین نوع خدمت آموزشی و پرورشی از آن معلمانی است که با مشقت و سختی فراوان در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای اعتلای علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.
دریکوند با تجلیل از نقش‌آفرینی این معلمان اضافه کرد: بسترسازی برای پیشرفت نسل آینده‌ساز مقدس‌ترین خدمتی است که در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه انجام می‌شود.  
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در تجهیز مدارس مناطق محروم اشاره کرد و افزود: علاوه‌بر اهتمامی که دستگاه تعلیم و تربیت برای تجهیز مدارس مناطق محروم دارد؛ مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی هم می‌تواند محرومیت را از این مدارس بزداید و موانع و مشکلات پیش‌روی این مدارس را بردارد . 
captcha