سفر فرمانده آجا به بندر کنارک
کد خبر: 3648138
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

سفر فرمانده آجا به بندر کنارک

گروه اجتماعی: امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی (آجا) صبح امروز، 10 مهرماه وارد سیستان و بلوچستان شده و از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی (آجا) صبح امروز، 10 مهرماه وارد سیستان و بلوچستان شده و از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک بازدید کرد.
بازدید از یگان‌های مختلف سطحی و زیر سطحی منطقه سوم نیروی دریایی، بازدید از روند اجرای طرح‌های ارتش در بندر کنارک و نیز عملکرد یگان‌های مستقر در  این منطقه از جمله برنامه‌های سفر فرمانده آجا به جنوب سیستان و بلوچستان است.
گفتنی است، این اولین مأموریت سرلشکر موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش است؛ همچنین در این سفر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش نیز وی را همراهی می‌کند.
به گزارش ایکنا، کنارک از شهرهای بندر سیستان و بلوچستان است که در در کرانهٔ باختری خلیج چابهار و بر ساحل دریای عمان قرار گرفته است. علاوه بر پایگاه نیروی دریایی، پایگاه‌های نیروی هوایی و زمینی نیز در این شهر مستقر است.
captcha