مسابقه نقاشی «نسل آلاله‌ها» در دلگان برگزار شد
کد خبر: 3644139
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه نقاشی «نسل آلاله‌ها» در دلگان برگزار شد

گروه فرهنگی: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مسابقه نقاشی «نسل آلاله‌ها» روز گذشته، 28 شهریورماه به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مسابقه نقاشی «نسل آلاله‌ها» روز گذشته، 28 شهریورماه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان برگزار شد.
مهری بامری، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان با اعلام این خبر، بیان کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، اعم از دختر و پسر برگزار شد و در آن، شرکت‌کنندگان باید طرحی از دفاع مقدس را بر اساس برداشت خود از آن دوران، به تصویر می‌کشیدند.
وی با بیان اینکه در این مسابقه بیش از 40 نفر شرکت کردند، ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع آن دوران بوده است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است، رزمندگانی که می‌توانند الگویی برای همه نسل‌ها باشند، لذا باید برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود، این هدف را محقق سازد.
بامری بیان کرد: برگزاری مسابقه قرآن، کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس، مسابقات هنری و ادبی با محوریت جنگ تحمیلی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته آتی ویژه کودکان و نوجوانان دلگان برگزار خواهد شد.
captcha