برگزاری همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در لرستان
کد خبر: 3643671
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

برگزاری همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در لرستان

گروه اجتماعی: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» امروز سه‌شنبه، 28 شهریورماه در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، امروز سه‌شنبه، 28 شهریورماه همایش «طلایه‌داران تبلیغ» به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در محل سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار می‎شود.
همایش طلایه‌داران تبلیغ در همه شهرستان‌های استان لرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اهدافی همچون آشنایی و توجیه مبلغان اعزامی به اقصی نقاط استان لرستان در ماه محرم برگزار می‏‌شود.
در همایش طلایه‌داران تبلیغ نکاتی از سوی سخنرانان برای تبلیغ بهتر احکام دین در ایام محرم مطرح خواهد شد و طی آن به موضوعاتی ازجمله مطالبات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تبیین فلسفه قیام عاشورا، ایجاد رفاقت در عین رقابت برای جوانان، دانشجویان، دانش‌پژوهان و ایجاد امید در بین جوانان پرداخته می‌شود.
با توجه به این‌که ایام ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین نهضت و قیام امام حسین(ع) است لذا ضرورت دارد این فلسفه برای جوانان بیان شود تا هر چه بهتر از پیام‌های عاشورا استفاده شود همچنین پرداختن به جایگاه رفیع ولایت‌فقیه، محرم و عاشورا، کرامت انسانی و عبرت‌های عاشورا، آزادگی و دین‌داری را محورهای تبلیغی ماه محرم محسوب می‌شوند.
captcha