هرچه داریم از برکت قرآن و عترت است
کد خبر: 3639501
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

هرچه داریم از برکت قرآن و عترت است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: ما هرچه داریم از برکت قرآن و عترت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، عصر چهارشنبه، 15شهریور در همایش حافظان وحی و اختتامیه طرح علیین که در سالن اجتماعات موسسه رازی کرج برگزارشد، اظهارکرد: قرآن ما را از بن‌بست‌های فکری و فرهنگی نجات می‌دهد و ما به قرآن خدمت می‌کنیم چرا که هر چه داریم از قرآن است.
وی افزود: به همین منظور نیاز است که تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در این زمینه کمک بیشتری کنند.
خیلدار گفت: اگر دولت امروز می‌تواند با قدرت حرف بزند و دولتمردان ما در عرصه سیاسی و مذکرات با قدرت عمل می‌کنند به یمن و برکت همین قرآن است.
این مسئول با اشاره به برگزاری طرح علیین به شیوه حک تصویر در استان البرز، ابرازکرد: این طرح از دو ماه پیش به ابتکار موسسه علیین و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری تشکل‌های قرآنی انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نتیجه این طرح برگزاری پنج کلاس آموزشی در شهرستان‌های تابعه استان است.
وی تاکید کرد: این قول را می‌دهیم که در صورت حمایت‌های بیشتر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در استان وجود دارد این طرح را به صورت گسترده‌تری از لحاظ کمی و کیفی به اجرا در بیاوریم.

captcha