استفاده از داوران بومی در مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی
کد خبر: 3638873
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

استفاده از داوران بومی در مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 27 شهریور مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان برگزار و در بحث داوری نیز از هیئت داوران بومی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محلات، 27 شهریورماه میزبان 100 منتخب سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی است. 
مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان با حضور 100 منتخب مرحله شهرستانی دوشنبه، 27 شهریور به میزبانی محلات برگزار می‌شود. 
وی تصریح کرد: منتخبان بخش شفاهی در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و بخش کتبی در رشته‌های حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی با هم رقابت می‌کنند. ورزشکاران بالای ۱۵ سال در این دوره از مسابقات حضور دارند و در صورت کسب رتبه به مرحله کشوری اعزام می‌شوند. 
امیدی در پایان گفت: برای داوری مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان از هیئت داوران بومی استفاده می‌شود که اسامی آنان متعاقباً اعلام خواهد شد.
captcha