ارتش نیمی از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن نیروهای مسلح فارس را به خود اختصاص داد
کد خبر: 3638868
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

ارتش نیمی از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن نیروهای مسلح فارس را به خود اختصاص داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نخستین دوره مسابقات قرآن انس و تعامل نیروهای مسلح استان فارس نیمی از رتبه‌های برگزیده به ارتشی‌ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نخستین دوره مسابقات قرآن انس و تعامل نیروهای مسلح استان فارس به‌میزبانی وزارت دفاع طی روزهای 13 و 14 شهریورماه جاری در مجتمع صنایع الكترونیك شیراز برگزار شد.

در این مسابقات در میان نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد كه از هر 12 نیرو و جمعاً 48 نفر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مسابقات مذكور در 4 رشته قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ 5 و 10 جزء برگزار شد كه در مراسم اختتامیه نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از 12 نفر از برگزیدگان این مسابقات تجلیل شد كه 6 نفر از آنان از نيروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس بودند كه حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رشته قرائت تحقیق محمد علی نعمت‌اللهی از نیروهای هوایی ارتش حائز رتبه دوم شد و در رشته قرائت ترتیل نیز فردین دهقانی رتبه اول را كسب كرد.

هر سه نفر برگزیده رشته حفظ 5 جزء شامل محمد توفیقی، سعید ارجونی و داوود صادقی از ارتش جمهوری اسلامی بودند و همچنین علیرضا كشاورز نیز در رشته حفظ 10 جزء حائز رتبه سوم شد.

یادآور می‌شود، مصطفی تاج، نماینده دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفته بود كه طبق ارزیابی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، ارتش جزو 10 دستگاه برتر قرآنی كشور بود كه سال گذشته از سوی این شورا مورد تجلیل قرار گرفت.

captcha