15 و 16 شهریورماه؛ زمان مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه فجر فارس/ رقابت 210 نفر
کد خبر: 3638344
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
گلزار به ایكنا خبر داد:‌

15 و 16 شهریورماه؛ زمان مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه فجر فارس/ رقابت 210 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس از برگزاری مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان این سپاه طی روزهای 15 و 16 شهریورماه جاری در شیراز خبر داد.

حسن گلزار، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان سپاه فجر فارس ویژه همسران و فرزندان خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 15 و 16 شهریورماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

15 آذرماه؛ زمان مرحله كشوری

وی با بیان اینكه منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله كشوری راه پیدا خواهند كرد، زمان و مكان این مرحله را 15 آذرماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس اعلام كرد و گفت:‌ مرحله مقدماتی این مسابقات در مردادماه در شهرستان‌های فارس برگزار شده است.

مشاركت 800 نفر در مرحله مقدماتی

گلزار از رقابت قریب 800 نفر در استان در مرحله مقدماتی این مسابقات خبر داد و گفت: 210 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی به مرحله استانی راه پیدا كرده‌اند كه در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه فجر استان فارس با بیان اینكه این مسابقات در 6 رشته برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مذكور در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و حفظ 10، 20 جزء و كل برگزار خواهد شد.

18 نفر به مرحله كشوری راه پیدا می‌كنند

وی در پایان با یادآوری از هر رشته 3 نفر به مرحله كشوری راه پیدا می‌كنند، گفت:‌ در حقیقت 18 نفر از استان فارس به مرحله كشوری این دوره از مسابقات راه پیدا خواهند كرد.

captcha