برگزاری كارگاه آموزشی دبیران امر به معروف 5 ناحیه مقاومت بسیج شیراز با رویكرد ایجابی
کد خبر: 3635516
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

برگزاری كارگاه آموزشی دبیران امر به معروف 5 ناحیه مقاومت بسیج شیراز با رویكرد ایجابی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری نشست دو روزه آموزشی ویژه دبیران امر به معروف و نهی از منکر 5 نواحی مقاومت بسیج در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 6 شهریورماه با بیان اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رسالت آحاد جامعه و مسئولان است، افزود: تحقق فریضه معروف و نهی از منکر در جامعه توسط دلسوزان جامعه با تذکر لسانی و رویکرد ایجابی در دستور كار نواحی بسیج است.

وی از برگزاری نشست دو روزه آموزشی ویژه دبیران امر به معروف و نهی از منکر 5 نواحی مقاومت بسیج در شیراز خبر داد و افزود: این برنامه در راستای ابلاغ برنامه های بسیج طی روزهای 7 و 8 شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

زارعی ادامه داد: این گردهمایی آموزشی توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با حضور دبیران امر به معروف و نهی از منکر نواحی بسیج چهار گانه شیراز و ناحیه بسیج شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز یادآور شد: دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، اعضای شبکه رضویون و دبیران پیشکسوت بسیج شهرستان‌های شیراز و سپیدان طی این دوره آموزشی روش‌های لازم در راستای احیای این فریضه الهی را آموزش می‌بینند.

وی افزود: شبکه رضویون توسط قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در نواحی بسیج تشکیل شده است که وظیفه احیای این فریضه الهی دنبال می‌کند و به هیچ عنوان رویکرد سلبی در دستور کار آن‌ها نیست.

زارعی همچنین گفت: در این دوره دو روزه کارگاه میدانی امر به معروف و نهی از منکر در نقاط شیراز اجرا می‌شود تا فراگیران شیوه‌ها و روش‌های این اقدام مهم در جامعه نهادینه كنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بیان كرد: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج روش تذکر لسانی و با رویکرد ایجابی برگزار می‌شود تا شیوه‌ها و روش‌های اقناعی احیای فریضتین در جامعه نهادینه شود.

captcha