اعلام برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان/ توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در استان
کد خبر: 3633820
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

اعلام برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان/ توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در استان

گروه اجتماعی: توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در استان خوزستان، برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده (تجلیل از خادمین ازدواج) در سایر شهرستان‌ها، ارائه تخفیف در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان است.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان گفت: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان در خصوص هفته ازدواج، فرهنگ‌سازی و موج‌آفرینی در راستای فرهنگ صحیح ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش‌های اجتماعی است که می‌تواند نقش موثری در تصحیح ازدواج داشته باشد.

وی به نقش مؤثر سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه سعی کردیم تا برنامه‌های هفته ازدواج با مشارکت سمن‌ها در استان اجرایی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده (تجلیل از خادمین ازدواج) در مرکز و سایر شهرستان‌های استان، ارائه تخفیف در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، نشست جوانان با مسئولان، دیدار مسئولان با زوج‌های روستایی و ارائه بسته‌های آموزشی به زوج‌ها از جمله برنامه‌های هفته ازدواج است.

حیدری اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این هفته می‌توان به توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در استان، سخنرانی ائمه جماعت در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون اهمیت ازدواج و ملاک‌های انتخاب همسر و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده اشاره کرد.

captcha