هنر؛ بهترین سفیر پیام شهدا
کد خبر: 3633341
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

هنر؛ بهترین سفیر پیام شهدا

گروه فرهنگی: سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از هنر به عنوان بهترین سفیر پیام شهدا یاد کرد و گفت: باید با زبان هنر و شعرهای ارزشی شهدا را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی خیلدار، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، شامگاه دوشنبه، 30 مرداد در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در تالار سیروس صابر اداره‌کل ارشاد استان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جوادالائمه(ع) اظهار کرد: پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا ذخایری برای نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه شهدای اهل‌قلم پاک‌ترین نیکی را به مردم ایران ارائه دادند، گفت: شهادت مظلومانه شهید حججی برای همه ما درس بزرگی است رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ضروری است رشادت این بزرگ‌مردان را با هنر به مردم نشان می‌دهیم.
سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز استفاده از هنر برای انتقال پیام‌های ارزشی به جامعه را مهم دانست و گفت: باید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی را مرور کنیم اگر شهدای مدافع حرم نبودند تمام ایران به خاک و خون تبدیل می‌شد.
این مسئول بابیان اینکه هنر بهترین سفیر پیام شهدا به جامعه است، اضافه کرد: باید با زبان هنر و شعرهای ارزشی شهدا را به مردم معرفی کنیم تا افتخار آن‌ها جاودانه شود.


captcha