ضرورت تسهیل در ازدواج جوانان
کد خبر: 3631736
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
موسوی تاکید کرد:

ضرورت تسهیل در ازدواج جوانان

گروه سیاسی: امام جمعه موقت زنجان گفت: اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج و پیوند آسمانی مولای متقیان با حضرت فاطمه زهرا(س) است و زندگی این دو باید الگوی جامعه ما باشد که یکی از این موارد تسهیل و عدم سختگیری در امر ازدواج جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی، امام جمعه موقت زنجان، ظهر امروز 27 مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: ۲۵ ذی‌القعده به عنوان روز دحوالارض است و سفارشات بسیاری در روایات نسبت به این روز شده که ضروری است آداب این روز مورد توجه قرار گیرد و قطعاتوفقیات الهی شامل افرادی میشود که این روز را درک کنند.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اول ذی‌الحجه که امسال مصادف با چهارشنبه اول شهریور ماه است، سالروز ازدواج و پیوند آسمانی مولای متقیان با حضرت فاطمه زهرا(س) است.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت الگوی گیری از این دو بزرگوار، افزود: ضروری است زندگی این دو بزرگوار در همه ابعاد زندگی ما به عنوان الگو ‌قرار گیرد که یکی از این موارد عدم سخت‌گیری در ازدواج جوانان است و باید تلاش کرد جوانان با سادگی راهی خانه بخت شوند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور، گفت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ، مطالبی را ارائه کردند که لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند که از جمله این موارد ضرورت پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد است.

حجت‌الاسلام موسوی تاکید کرد: وزرا و مسئولان کشور در عین صمیمت باید دارای پشتکار در برطرف کردن مشکلات مردم باشند و باید در برابر دشمنان انقلاب نیز با صلابت بایستند.

captcha