مجمع عمومی انتخابات اتحادیه‌ موسسات قرآنی البرز برگزارمی‌شود
کد خبر: 3631392
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

مجمع عمومی انتخابات اتحادیه‌ موسسات قرآنی البرز برگزارمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مجمع عمومی انتخابات اتحادیه موسسات قرآنی البرز دوم شهریورماه در این استان برگزار می‌شود.

علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: بنابر تصمیم کمیته اجرا و نظارت بر تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان البرز، مجمع عمومی در تاریخ ٢ شهریور برگزار خواهد شد و تنها موسساتی می‌توانند در این مجمع شرکت کنند که ضمن دارا بودن پروانه فعالیت معتبر از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی هیچگونه ممنوعیت قانونی نیز برای فعالیت موسسه ندارند.
خیلدار در تشریح روند برگزاری مجمع موسسات قرآن و عترت البرز گفت: پس از حضور نمایندگان مؤسسات واجد شرایط در مجمع عمومی و احراز هویت آنان که با ارائه معرفی‌نامه رسمی از مؤسسه متبوع صورت می‌پذیرد، جلسه رأس ساعت تعیین شده و مشروط به حضور اکثریت نصف به علاوه یک اعضا فعلی دو اتحادیه آغاز می‌شود و روند انتخابات از هر مؤسسه واجد شرایط فقط یک نفر حق رأی در مجمع عمومی را خواهد داشت. 
این مسئول گفت: از میان نامزدهای هیأت رئیسه، یک نفر به عنوان رئیس، یک نفر به عنوان نایب رئیس، یک نفر به عنوان منشی و دو نفر به عنوان ناظر با رأی اکثریت نسبی اعضا حاضر انتخاب خواهند شد. 
وی در پایان گفت: امیدواریم با تدابیر صورت گرفته، شاهد شکل‌گیری هیات مدیره و مجمع قوی قرآنی در سطح استان باشیم تا این مقدمات موجب نشر حداکثری فرهنگ قرآن و عترت در البرز شود.

captcha