استفاده از ظرفیت نخبگان قرآنی، انقلابی در مسائل فرهنگی ایجاد می‌كند
کد خبر: 3629213
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
حنیفی:

استفاده از ظرفیت نخبگان قرآنی، انقلابی در مسائل فرهنگی ایجاد می‌كند

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور بین‌المللی مسابقات قرآن كریم كشورمان خواستار توجه و استفاده از ظرفیت نخبگان قرآنی در ابعاد مختلف در كشورمان شد و گفت: اگر پیشنهادات نخبگان قرآنی اجرایی شود غوغا می‌كند و انقلابی در مسائل فرهنگی ایجاد می‌شود.

علی‌اكبر حنیفی، داور بین‌المللی مسابقات قرآن كریم كشورمان در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نقش نخبگان قرآنی را در ارتقای فعالیت‌های قرآنی كشورمان یادآور شد و گفت: پایه‌گذار تمام رشته‌های قرآنی در مسابقات و یا بخش‌های آموزشی، كسانی هستند كه به آن‌ها نخبگان قرآنی می‌گوییم.

وی افزود: راه این افراد ادامه دارد گرچه ممكن است اكنون خودشان در مسیر راه نباشند و یا باز مانده باشند و یا اینكه به آن‌ها توجهی نشده است.

حنیفی خواستار توجه و استفاده از ظرفیت نخبگان قرآنی در ابعاد مختلف در كشورمان شد و گفت: نخبگان قرآنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و جداً اگر به آن‌ها توجه شود پیشنهاداتی دارند كه اگر اجرایی شود غوغا می‌كند و انقلابی در مسائل فرهنگی ایجاد می‌شود.

این پیشکسوت قرآنی كشورمان با تأكید بر اینكه باید نقشی برای نخبگان قرآنی در نظر گرفته شود، گفت:‌ این مسئله راه حل‌های زیادی دارد و باید اراده، وقت و ظرفیتی برای این كار باز شود تا مسائل دیگر پشت سر آن اتفاق افتد.

وی در پایان، نخبگان قرآنی را گنجینه‌های مملکت توصیف كرد و گفت: آنچه كه امروز در بحث فعالیت‌های قرآنی رخ می‌دهد، نتیجه كار همین نخبگان است.

captcha