برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب در کردستان
کد خبر: 3626533
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب در کردستان

گروه فرهنگی: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع حجاب بین اعضای کانون پیرخضر مسجد روستای قلیان سنندج به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، که در پایان از هشت نفر از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 12 مردادماه در مراسم جشنی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در کانون پیرخضر مسجد روستای قلیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه به همین مناسبت  یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع حجاب در بین اعضای این کانون برگزار شد، افزود: بیش از 60 نقاشی توسط اعضای 8 تا 12 ساله کانون به دبیرخانه کانون های مساجد استان ارسال شد.

گلباغی اعلام کرد: هشت نقاشی از بین آثار رسیده به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت برگزیده شد که امروز در این مراسم به آنها هدایایی اهدا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، برگزاری محافل انسی با قرآن در مرکز استان و شهرستان های تابعه، افتتاح 10 بابا کانون تازه تاسیس در سطح استان، آذین بندی کانون های مساجد استان و .. از جمله برنامه های این دبیرخانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان برشمرد.

وی یادآور شد: آیین جشن کرامت در تعداد زیادی از کانون های سطح استان اجرا شد و اعضای کانون های مساجد استان با پخش نقل و شیرینی میلاد امام رضا (ع) را گرامی داشتند.

captcha