برگزیدگان كودكان و نوجوانان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) معرفی شدند
کد خبر: 3625325
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
در فارس؛

برگزیدگان كودكان و نوجوانان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) معرفی شدند

گروه فرهنگی: در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ویژه كودكان و نوجوانان استان فارس، برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ویژه كودكان و نوجوانان استان فارس امروز، 9 مردادماه در محل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان این استان برگزار شد.

این جشنواره در 8 بخش نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، قصه‌گویی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، سرود وپویانمایی برپا شده است كه برگزیدگان آن‌ها معرفی و تجلیل شدند.

در بخش نشریه نگاری، كودكان و نوجوانان لارستان به سرپرستی منصوره تقوی‌فرد تعلق می‌گیرد كه اعضای این گروه شامل عسل سوزنده،‌ زینب كیانی‌نژاد و یاسمین تقوی‌فرد هستند.

مركز جهرم نیز در این جشنواره به عنوان برگزیده بخش پویانمایی معرفی شد كه تندیس جشنواره به مریم رحمانیان تعلق می‌گیرد و اعضای این گروه نیز شامل علی رحمانیان، امیرمحمد زارعیان، شایان مصباحی و حسین حاتم هستند.

برگزیده بخش كتابسزایی به مركز صدرا تعلق گرفت كه در این راستا لوح تقدیر به الهه ناسوتی اهدا شد و اعضای گروه آن نیز شامل هلیا مرادی، طناز فتحی سعادت‌آبادی و كوثر رستم پور فرد هستند.

در بخش داستان‌نویسی باز هم مركز صدرا به عنوان برگزیده شناخته شد كه در این راستا لوح تقدیر به راضیه احمدی تعلق گرفت و از هلیا مرادی نیز به عنوان این گروه تجلیل شد.

مركز 3 شیراز نیز در این جشنواره به عنوان برگزیده بخش شعر معرفی شد و در این راستا زهرا طالبی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

captcha