تشرف 3500 دانش آموز زیارت اولی از سراسر کشور به حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3623642
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

تشرف 3500 دانش آموز زیارت اولی از سراسر کشور به حرم مطهر رضوی

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همزمان با دهه کرامت از تشرف 3500 دانش آموز دختر زیارت اولی از سراسر کشور به حرم مطهر رضوی خبر داد.

براتعلی منصوریان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه بابرکت کرامت، به همت معاونت پرورشی اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همكاری آستان قدس رضوی، ۳۵۰۰ دانش‌آموز زيارت اولی دختر در مقطع متوسطه از مدارس سراسر کشور به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
منصوریان به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح چندین سال است که با هدف تقویت بعد اعتقادی، ترویج معارف رضوی، سبک زندگی رضوی و اخلاق قرآنی، برای انس هر چه بیشتر دانش‌آموزان با خاندان اهل‌بیت(ع) اجرایی می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: حضور در نمازهای جماعت حرم مطهر رضوی، استفاده از برنامه‌های فرهنگی و زیارتی در رواق دارالهدایه و اهدای بسته‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان زیارت اولی از جمله برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.
وی اضافه کرد: این طرح از اول دهه کرامت آغاز شده و در قالب چندین کاروان تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.
captcha