کارگاه آشنایی با تاریخ شفاهی و فن مصاحبه در خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3622941
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

کارگاه آشنایی با تاریخ شفاهی و فن مصاحبه در خوزستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: کارگاه تخصصی آشنایی با تاریخ شفاهی و فن مصاحبه 5 و 6 مردادماه از سوی واحد ادبیات و پایداری حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان، محمد غدیرزاده معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: در راستای ارتقا سطح هنری و فنی نویسندگان خوزستانی، کارگاه تخصصی آشنایی با تاریخ شفاهی و فن مصاحبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری دفتر مرکز فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و به همت واحد ادبیات و پایداری حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود، افزود: بالا بردن مهارت نویسندگان و علاقه‌مندان و همچنین ارتقای سطح هنری و فنی نویسندگان خوزستانی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

غدیرزاده همچنین درباره اهمیت برگزاری کارگاه فن مصاحبه گفت: با توجه به اهمیت جمع آوری، چاپ و نشر خاطرات دفاع مقدس و همچنین با توجه به جایگاه استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و ضرورت تربیت و پرورش نویسندگان و پژوهشگران این حوزه به منظور تولید و جمع آوری خاطرات و پیاده سازی آنها در قالب کتاب، حوزه هنری خوزستان اقدام به برگزاری کارگاه «فن مصاحبه» می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان خاطر نشان کرد: کارگاه تخصصی آشنایی با تاریخ شفاهی و فن مصاحبه در زمینه خاطره نگاری و تاریخ شفاهی با حضور نویسندگان ادبیات پایداری موسسه معراج پویا در روزهای 5 و 6 مردادماه جاری با حضور استاد محمد قاسمی پور دبیر کارگروه دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری  در نگارخانه اشراق حوزه هنری خوزستان برپا خواهد شد.

گفتنی است، در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی حوزه هنری خوزستان، کارگاه فن پیاده سازی  برای ماه‌های آتی برنامه‌ریزی شده است.

captcha