هفدهمین دوره مسابقات قرآ ن خانواده های کارکنان ارتش منطقه غرب کشور به کار خود پایان داد
کد خبر: 3622748
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

هفدهمین دوره مسابقات قرآ ن خانواده های کارکنان ارتش منطقه غرب کشور به کار خود پایان داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش منطقه غرب امروز، دوم مردادماه در تالار گلستان لشکر 28 پیاده کردستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش منطقه غرب امروز، دوم مردادماه در تالار گلستان لشکر 28 پیاده کردستان به کار خود پایان داد.

فیضی،مسئول برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش در این مراسم با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در هفت منطقه کشور برگزار شد، اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم بین خانواده‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب ارتش به مدت دو روز در لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 نفر شرکت‌کننده از یگان‌های نیروی زمینی غرب کشور برگزار شد، افزود: نفرات برگزیده که حائز بیشترین امتیاز شوند به مرحله کشوری مسابقات که 21 مردادماه در آستان مقدس امام رضا(ع) برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

 فیضی بیان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی تدابیری اندیشیده شد تا بهترین دوره رقابت‌های قرانی باشد و از بهترین داوران قرآنی استان بهره‌ گرفته شد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت‌های قرآنی در دو مقطع بانوان و آقایان بیان کرد: مسابقات بانوان در مکتب الزهرا(س) و آقایان در مسجد امام حسین(ع) کوی سازمانی لشکر 28 با حضور داوران برگزار شد.

وی نفرات برگزیده این مرحله از رقابت‌های قرآنی را چهره‌های برتر قرآنی ارتش عنوان کرد و یادآور شد: چهره‌های برتر قرآنی ارتش همواره در هر دوره از مسابقات قرآنی سطح کشور موفق به کسب جایگاه برتر شده‌اند.

یادآور می شود؛ در پایان این دوره از مسابقات قرآنی از نفرات برگزیده هر رشته با رأی هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

captcha