آماده استفاده از شبكه گسترده تبلیغی در اجرای برنامه‌های دهه كرامت هستیم
کد خبر: 3622196
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مهرابی:

آماده استفاده از شبكه گسترده تبلیغی در اجرای برنامه‌های دهه كرامت هستیم

گروه اجتماعی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه كرامت بر این نكته تأكید كرد كه آماده هرگونه همكاری با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و استفاده از شبكه گسترده تبلیغی جهت اجرای برنامه‌های این ایام هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ضمن اعلام آمادگی این اداره‌کل جهت هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و استفاده از شبکه گسترده تبلیغی، برنامه‌های اجرایی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در دهه کرامت را تشریح کرد.

وی افزود: شبکه گسترده تبلیغ شامل روحانیون، ائمه جماعات، هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت و کانون‌های فرهنگی مساجد و ... هستند که می‌توان در دهه کرامت از این ظرفیت به نحو مناسبی بهره برد.

مهرابی با اشاره به حضور 155 روحانی مستقر در روستاها و نیز 29 اداره در شهرستان های مختلف استان فارس گفت: از آنان خواسته شده است تا با فضاسازی و پوشش محیطی و چاپ بورشور و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این دهه کمک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: از جمله برنامه‌هایی که در این دهه اجرا می‌شود، 29 برنامه ویژه در29 شهرستان استان، 155 برنامه در 155 روستای محل استقرار روحانیون، فعال‌سازی گسترده شبکه تبلیغی استان، انجام تبلیغات شکلی و محیطی، فضاسازی و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، شرکت در جلسات مختلف که بدین منظور در سطح استان تشکیل می‌شود به‌ عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد دهه کرامت، توزیع اقلام فرهنگی(بروشور، پوستر، بنر و..)، تهیه و تکثیر بروشور نوروزی با موضوع زندگانی حضرت احمدبن موسی(ع) است.

مهرابی افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه کشوری با موضوع شخصیت حضرت احمدبن موسی(ع)، انجام فعالیت‌های فرهنگی در بستر شبکه تبیان، برگزاری محفل انس با قرآن در دهه کرامت با هماهنگی معاونت فرهنگی حضرت احمدبن موسی(ع)، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد فارس، تجلیل از خانواده‌هایی که در دهه کرامت صاحب اولاد ذکور خواهند شد و نام مقدس احمد را انتخاب کنند، اشاره کرد.

captcha