بخش قابل ملاحظه‌ای از مشكلات جانبازان، مدیریتی است/ اهميت اهتمام تمام مديران
کد خبر: 3619553
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
افشانی:

بخش قابل ملاحظه‌ای از مشكلات جانبازان، مدیریتی است/ اهميت اهتمام تمام مديران

گروه اجتماعی: استاندار فارس با بیان اینكه اینكه بخش قابل ملاحظه‌ای از مشكلات جانبازان مدیریتی است و باید رفع شود، گفت: كمك به جانبازان وظیفه تك تك مدیران است و باید مشكلات جانبازان را حل كنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمد علی افشانی، استاندار فارس در كارگروه رفع مشكلات جانبازان استان با اشاره به اینكه بخش قابل ملاحظه‌ای از مشكلات جانبازان مدیریتی است و باید رفع شود، گفت: مشكلات درمانی و دارویی جانبازان باید با همكاری دانشگاه علوم پزشكی، اداره‌كل امور اقتصادی و بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع شود.

وی همچنین بر حل مشكلات رفاهی جانبازان با همكاری دفتر فنی استانداری، اداره‌كل راه و شهرسازی، شهرداری و تربیت بدنی استان تاكید كرد و ادامه داد: باید با همراهی دستگاه‌های اجرایی كاری در استان فارس شروع شود كه مبنایی برای حل مشكلات جانبازان در سطح كشور قرار گیرد.
استاندار فارس با بیان اینكه اجر همسران شهدا كمتر از خود جانبازان نیست، افزود: جانبازان فاتحان قله‌های صبر و استقامت هستند و صبورتر از آنان خانواده‌هایشان هستند كه طی سال‌های گذشته با بردباری در كنار جانبازان مانده‌اند و التیام بخش دردهای آنان بوده‌اند.
افشانی با اشاره به اینكه جانبازان با عمل خود برای نسل جوان و كسانی كه فضای جبهه و جنگ و شرایط سخت آن روزها را به یاد ندارند الگو هستند، گفت:‌ اگر جانبازان مانند گذشته باقی بمانند، درسی برای نسل جوان خواهد بود كه افرادی تا امروز با مناعت طبع و صبوری برای حفظ جامعه و حراست از انقلاب، از سلامتی خود گذشتند.
وی با تأكید بر اینكه كمك به جانبازان وظیفه تك تك مدیران است و باید مشكلات جانبازان را حل كنند، افزود: اگر چندین نفر متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای هستند اولویت با جانبازان است كه با وجود همه مشكلات می‌خواهند شغل ایجاد كنند.
استاندار فارس اظهار كرد: مسائل رفاهی جانبازان اهمیت ویژه‌ای دارد و مراكزی كه به منظور ارائه خدمات به جانبازان ایجاد شده‌اند باید در این زمینه جدیت داشته باشند و خدمات مناسبی را در اختیار جانبازان قرار دهند.
یادآور می‌شود، در این جلسه تعدادی از جانبازان به بیان مشكلات خود پرداخته و مدیران استان نیز به بیان گزارش اقدامات خود در زمینه ارائه خدمات با جانبازان پرداختند.

captcha