رقابت قرآنیان وزارت بهداشت فردا در شیراز آغاز می‌شود
کد خبر: 3619037
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

رقابت قرآنیان وزارت بهداشت فردا در شیراز آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله كشوری بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی فردا در شیراز آغاز می‌شود.

عطاءالله امیدواری، رئیس کمیته فنی و نظارت بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت:‌ مرحله كشوری بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی فردا، 25 تیرماه با حضور 1000 نفر از قرآنیان این وزارتخانه در شیراز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینكه این مسابقات طی روزهای 25 تا 28 تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اجرا می‌شود، افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر فردا ساعت 18 در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

امیدواری ادامه داد: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور همه مهمانان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مقامات و معاونین وزارت بهداشت، چهره‌های کشوری و لشکری استان فارس و نیز شخصیت های ملی حوزوی و قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز با بیان اینكه در این روز علاوه بر برگزاری مراسم‌های از پیش تعیین شده، از برگزیدگان رشته‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت تقدیر به عمل می‌آید، گفت:‌ برای اسكان میهمانان این جشنواره دو هتل چمران و پارس تدارک دیده شده است.

رئیس کمیته فنی و نظارت بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت همچنین از قضاوت 35 داور در این مرحله خبر داد و گفت: در گزینش داوران طوری عمل کرده‌ایم که هیچ یک از داوران از داوران سال‌های گذشته نباشند. حتی در انتخاب استاد راهنما نیز این مسئله را مدنظر قرار داده‌ایم.

وی با یادآوری اینكه این جشنواره در بخش‌های مختلف پژوهشی، كتبی، شفاهی و غیره برگزار شده است، گفت: طی این ایام سه اختتامیه جهت معرفی و تجلیل از هر بخش این جشنواره برگزار خواهد شد، ضمن اینكه یك محفل بزرگ قرآنی نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهیم كرد كه جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

امیدواری گفت: مراسم اختتامیه بخش شفاهی این جشنواره در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، 28 تیرماه برگزار خواهد شد كه در آن برگزیدگان و برندگان رقابت‌های قرآنی، معرفی خواهند و پرچم جشنواره به میزبان دوره بعدی تقدیم و تحویل می‌شود.

captcha