فعالیت 10 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در زنجان
کد خبر: 3618658
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
حاجیان‌زاده عنوان کرد:

فعالیت 10 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در زنجان

گروه اجتماعی: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کتابخانه‌های سیار استان زنجان با رشد دو برابری به ده عدد رسیده و دومین سینمای کودک نیز در زنجان در حال افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سفر خود به زنجان با حضور در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه اشراق، به تشریح برنامه‌های این کانون در سطح ملی و استانی پرداخت.

حاجیان‌زاده به عملکرد کانون در حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع فعالیت کانون تاکنون 2600 عنوان کتاب چاپ شده و سالانه در حدود 150 عنوان کتاب جدید نیز چاپ می‌شود.

وی به تولید برنامه توسط رسانه‌های جمعی و به خصوص رسانه ملی با محتوای غنی و شاد تاکید کرد و آن را لازمه کار برای سوق دادن کودکان و نوجوانان به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و دوری جستن از فرهنگ غربی دانست.

حاجیان‌‎زاده در ادامه به فعالیت‌های بین‌المللی کانون اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و بازارهای فیلم حضور جدی و فعال دارد و تاکنون نیز امتیازهای مهمی را کسب کرده تا جایی که الگوی بسیاری از موسسات مشابه در کشورهای مختلف شده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان به نحوه فعالیت کانون در زنجان پرداخت و افزود: تعداد اعضای کانون به سه برابر رسیده و کتابخانه‌های سیار هم با رشد دو برابری به ده عدد رسیده و دومین سینمای کودک نیز در زنجان در حال افتتاح است.

captcha