زمان تشکیل مجمع مشترک اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3618572
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

زمان تشکیل مجمع مشترک اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خوزستان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیرو انتشار جدول زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان‌ها، زمان این رویداد قرآنی در استان خوزستان هم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در پی اعلام جدول زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان‌ها از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی(سازمان دارالقرآن الکریم)، زمان این رویداد قرآنی در استان خوزستان اعلام شد.

براین اساس پیرو تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت همه موسسات قرآن و عترت که مجوز فعالیت خود را از ادارات‌کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند، زیر نظر این تشکل به فعالیت می‌پردازند.

این مجمع با برگزاری یک انتخابات اعضای اصلی و هیئت مدیره خود را در استان خوزستان خواهد شناخت. از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور زمان تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان خوزستان 6 مهرماه اعلام شده است. 

گفتنی است، اساس‌نامه و شیوه‌نامه تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه واحد استان‌ها طی نامه‌ای از سوی مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و نائب‌رئیس هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی کشور به مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور ابلاغ شده است.

captcha