جانبازان؛ پهلوانان واقعی جامعه
کد خبر: 3617809
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
ارمغان مطرح کرد:

جانبازان؛ پهلوانان واقعی جامعه

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد از جانبازان به‌عنوان پهلوانان واقعی جامعه یاد کرد و گفت: جانبازان یکی‌از اقشار مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ارزش نهادن به آنها وظیفه ذاتی همه ماست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مسعود ارمغان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد امروز سه‌شنبه، 20 تیرماه در همایش ویلچررانی ویژه جانبازان خرم‌آباد که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، گفت: این مراسم به‌مناسبت سالروز ورزش‌های پهلوانی برگزار شده است زیرا جانبازان پهلوانان واقعی جامعه هستند.
 وی افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد در طول سال برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختص جانبازان و معلولان و خانواده‌های آنها را برگزار می‌کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد تصریح کرد: جانبازان یکی‌از اقشار مقدس نظام  جمهوری اسلامی ایران هستند و ارزش نهادن به آنها وظیفه ذاتی همه ماست.
ارمغان تصریح کرد: این همایش از میدان استانداری تا پُل شهدا برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود کمااینکه در این همایش جانبازان شهرستان خرم‌آباد و هیئت دوچرخه‌سواری حضور داشتند.
 یادآور می‌شود؛ پیمان حیدریان، سید محمد سهرابیان و توفیق ظهرابی نفرات اول تا سوم این همایش شدند. در پایان این مراسم از طرف فروشگاه پت و مت سیم کارت رایگان  ایرانسل به شرکت‌کنندگان در این مراسم اهدا شد.
captcha