همکاری پلیس و دستگاه قضایی، تضمین امنیت و آرامش جامعه است
کد خبر: 3617281
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

همکاری پلیس و دستگاه قضایی، تضمین امنیت و آرامش جامعه است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همکاری پلیس و دستگاه قضایی به معنای تضمین امنیت، آرامش و آسایش جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار حسین رحیمی صبح امروز، 19 تیرماه در دیدار با رئیس و دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح استان، گفت: ما بر این باور هستیم که همکاری پلیس و دستگاه قضایی تضمین امنیت، آرامش و آسایش جامعه را به همراه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان مجموعه دادسرای نظام را جزئی از خانواده نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: هم افزایی و تعامل پلیس و دستگاه قضا ضامن برقراری و حفظ امنیت در جامعه می باشد و به تبع آن افتخارات خوبی در جهت مبارزه با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه ایجاد می‌شود.
مرتضی تمیزی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان نیز در این نشست، اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی و انتظامی ارتباط تنگاتنگ و بسیار خوبی با دستگاه قضائی دارند که این امر سبب افزایش احساس امنیت در بین شهروندان شده است.
وی با تمجید از تعامل خوب نیروی انتظامی با دستگاه قضائی در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: در این دوران که ما با تهدیداتی بالقوه از ناحیه دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف روبرو هستیم، توانسته ایم با تعامل خوب و سازنده امنیت استان را در حد اعلا برقرار و حفظ کنیم.
تمیزی افزود: پلیس ما اخلاص، ولایتمداری و مردم محوری را سرلوحه خود قرار داده و با حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح استان و استفاده از راهکارهای مناسب توانسته است احساس امنیت را در بین هم استانی های عزیز افزایش دهد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان با اشاره به رشد مؤلفه‌های امنیتی در چند سال گذشته در استان و به خصوص حوزه انتظامی، افزود: در چند سال گذشته کشف جرایم با سرعت بسیار بالایی اتفاق افتاده، به نحوی که در حوزه کشف مواد مخدر استان رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده و این افتخار را مدیون زحمات شبانه روزی پلیس استان می‌دانیم.
captcha