هزینه 7 میلیارد تومانی برای ساخت «خانه جوان» در کرمان
کد خبر: 3617169
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
امیری‌خراسانی خبر داد:

هزینه 7 میلیارد تومانی برای ساخت «خانه جوان» در کرمان

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: 7 میلیارد تومان برای ساخت یک خانه جوان در استان کرمان و چندین خانه جوان در شهرستان‌ها هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدتقی امیری‌خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان به برنامه‌های هفته جوان اشاره کرد و گفت: 350 برنامه به مناسبت هفته جوان در استان کرمان برگزار کردیم به علاوه یک جشن با حضور همه سمن‌های استان که خروجی خوبی در این زمینه‌ها داشتیم.
وی از سرای جوان سخن به میان آورد و افزود: افتتاح سرای جوانان کرمان را در زمینی به مساحت 300 متر مربع داشتیم که می‌تواند برای برنامه‌های سازمان‌ها البته در حوزه جوانان مفید باشد.
امیری‌خراسانی اظهار کرد: 27 صدم درصد میزان ارزش افزوده به سازمان ورزش و جوانان تعلق گرفت که 20 درصد آن برای جوانان و ورزش همگانی است و این میزان در زمینه عمرانی هزینه می‌شود از جمله اینکه 7 میلیارد تومان برای ساخت یک خانه جوان در استان کرمان و چندین خانه جوان در شهرستان‌ها هزینه می‌شود.
وی تأکید کرد: سامانه‌ای جامع برای سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی در حال طراحی است تا ارتباط بیشتر و نزدیکتری بین جوانان و سمن‌های استان کرمان انجام شود.
منبع: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
captcha