راه‌اندازی 200 پایگاه اوقات فراغت در فارس
کد خبر: 3616990
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

راه‌اندازی 200 پایگاه اوقات فراغت در فارس

گروه اجتماعی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی 200 پایگاه اوقات فراغت به‌همت این اداره‌كل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در نشست هماهنگی کانون‌های فرهنگی شهر شیراز در خصوص برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان 96 گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در سطح استان برای احیای طرح اوقات فراغت انجام گرفته است.

وی افزود: امسال کلیه دستگاه‌های متولی با نهایت تعامل و همکاری در سطح استان فقط تعداد 50 پایگاه اوقات فراغت را‌ اندازی کرده‌اند که اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس به تنهایی و با کمبود شدید امکانات و زیرساخت‌ها تعداد 200 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان راه‌اندازی کرده است که از این تعداد 30 پایگاه فقط به شهر شیراز اختصاص داده شده است.

مهرابی تأكید كرد كه تنها راه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، توجه جدی به حوزه‌های فرهنگی است و تا زمانی که حوزه‌های فرهنگی مورد اغفال یا بی‌مهری مسئولین قرار بگیرد ما راهی اساسی برای برون‌رفت از مشکلات پیدا نخواهیم کرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: هماهنگی لازم با حوزه هنری، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای انجام هرچه بهتر برنامه‌ها انجام و ان‌شاءالله پایگاه‌های استان با هماهنگی و همکاری بیشتر زمینه را برای اجرای برنامه‌ها به‌صورت مشترک با همدیگر فراهم كنند.

در ادامه این نشست حسین کریمی، دبیر ستاد طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به کمبود اعتبارات از مسئولین کانون‌های فرهنگی خواست که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به انجام جهادی امور فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی یادآور شد كه برنامه‌های ویژه اوقات فراغت ایام تابستان از تیرماه آغاز و به‌مدت 40 روز در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

کریمی با تأکید بر هم ‌فزایی با سایر دستگاهها و نهادهای مرتبط خواستار تعامل و همکاری صمیمی کانون ها با همدیگر و استفاده از تجربیات و ارائه برنامه‌ها به‌صورت مشترک شد.

captcha