مرکز ثقل انقلاب، دانشگاه است/ دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب
کد خبر: 3616888
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
قزلسفلی:

مرکز ثقل انقلاب، دانشگاه است/ دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب

گروه اجتماعی: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است، گفت: دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزلسفلی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام استانی فارس با بیان اینکه در امر برگزاری دوره یک مجموعه منظم داریم، گفت: نوک پیکان طراحی دشمنان دانشگاه و دانشجو است آن هم برای اینکه مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است و مبدأ همه تحولات منطقه است.

وی افزود: دشمنان با اثرگذاری بر باورها، ارزش‌ها و اعتقادات تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را تحریف کنند و همان کاری که با تحریف امام کردند که امام منهای استکبارستیز و ساده زیست به ما معرفی می‌کنند و نقش ما به عنوان دانشجوی بسیجی دفاع به موقع، درست و بدون محافظه، از انقلاب اسلامی در دورن دانشگاه است .
قزلسفلی، دانش و بینش را اولین مؤلفه برای دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب است و باید کاری همانند ابراهیم بت شکن‌ها انجام دهیم و ما به‌عنوان افسران جنگ نرم هستیم و جنگ امروزی جنگ رسانه‌ای است از طریق فرهنگ و... و ما باید از طریق عدالت‌خواهی و آرمان‌خواهی پیشانی حرکت مابقی باشیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه بیان کرد: شما دانشجویان باید در حوزه معرفتی، تربیتی، مهارتی و تشکیلاتی سفیر باشید، مطالبی که در این دوره ارائه شده در همین حوزه بوده و مأموریتی که دانشجوی بسیجی دارد بسیجی‌گری است که برای این کار باید خوب جذب و سازمان دهی و شبکه سازی کنیم.
وی با بیان اینکه جذب صرفاً به معنای تشکیل پرونده نیست در ادامه گفت: اگر غفلت کنیم بسیج دانشجویی را تبدیل به یک شرکت خصوصی می‌کنیم، لذا تشکیلات بسیج باید روز به روز بزرگتر شود نه کوچکتر. باید به بچه‌ها هویت‌بخشی بدهیم و به‌صورت شبکه‌ای و جبهه‌ای عمل کنیم که نیاز امروز ما شبکه‌سازی تخصصی است.
قزلسفلی، تقویت قدرت بسیج‌گری را تنها کافی ندانست و گفت: باید توانمندسازی هم صورت بگیرد و لازمه این خودشناسی و خداشناسی است که وقتی در بزنگاه‌ها قرار می‌گیریم بتوانیم خودمان و نشکیلات را حفظ کنیم و نسل سوم و چهارم باید امام خود را بشناسد.
وی بیان کرد: مطالعه کردن و نوشتن و بیان مطالبه امام و رهبری وظیفه دانشجویان است و باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد و نباید نسبت به مسائل بی تفاوت باشیم و امروز تبیین و مطالبه‌گری و خدمت‌رسانی مهم‌ترین اولویت ما در بسیج دانشجویی است و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مواجه صرفاً سیاسی و برخورد امروزی ما با این رویکرد پاسخگو نیست.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در پایان گفت: باید با مسائل مواجهه تخصصی انجام دهیم که در آینده هم به کار می‌آید و اگر وظیفه بسیج دانشجویی به خوبی انجام شود، آن هدف که تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است به خوبی صورت می‌گیرد پس باید بستر نقش‌آفرینی را فراهم کنیم.

captcha