درخشش متعلمان دوره‌های تخصصی دارالقرآن در مسابقات قرآن اوقاف شیراز
کد خبر: 3615841
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مهرابی مطرح كرد:

درخشش متعلمان دوره‌های تخصصی دارالقرآن در مسابقات قرآن اوقاف شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: 7 نفر از متعلمان دوره‌های تخصصی آموزش‌های قرآن كریم دارالقرآن تبلیغات اسلامی فارس در مسابقات قرآن شهرستان شیراز خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 14 تیرماه گفت:‌ 7 نفر از بانوانی که از متعلمان ممتاز دوره‌های تخصصی قرآن کریم اداره امورقرآنی استان فارس هستند در مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیراز موفق به کسب امتیازات برتر شدند.

وی افزود: خانم‌ها هاشم‌زاده و ملایی در رشته حفظ ده جزء رتبه دوم و چهارم را کسب كردند و خانم‌ها نصیری، دادپور و اسماعیل‌زاده به رتبه‌های دوم تا چهارم در رشته حفط کل قرآن کریم دست یافتند.

مهرابی ادامه داد: در رشته‌های حفظ موضوعی نیز خانم‌ها ملایی و اسماعیل‌زاده به مقام سوم رسیدند و رتبه‌های اول و دوم ترتیل نیز از آن خانم‌ها صفری و جوانمردی شد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ابراز امیدواری كرد كه با توسعه دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی تعداد افراد بیشتری بتوانند مقام‌های ممتاز استانی و حتی کشوری را كسب كنند.

یادآور می‌شود، این افراد از اساتید دوره‌های تخصصی اداره امورقرآنی از جمله دوره‌های تربیت معلم حفظ و تجوید بوده و همچنین در دوره‌های آموزش صوت و لحن نیز به‌صورت مستمر مشاركت فعال داشته‌اند.

captcha