اعلام مصوبات جلسه مجمع قرآنیان اراک
کد خبر: 3615048
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

اعلام مصوبات جلسه مجمع قرآنیان اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه مجمع قرآنیان اراک با حضور اعضا و فرماندار اراک برگزار شد و مصوباتی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مجمع قرآنیان اراک شامگاه گذشته، 11 تیرماه با حضور جمعی از پیشکسوتان و بختیاری، فرماندار در اداره شهرستان اراک برگزار شد. 
به گزارش ایکنا؛ حبیب‌الله صابری نسب، پیشکسوت قرآنی استان در این نشست گفت: چتر حمایتی فرمانداری می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، حضور یک مشاوره قرآنی در ادارات می‌تواند به بازدهی بهتر فعالیت‌ها کمک کند، داشتن مکان مناسب از دغدغه‌های جدی مجمع قرآنیان است.
وی ادامه داد: ما قصد داریم راه را برای جوانان باز کنیم. پیشینه خوب استان به ویژه با محوریت مقبره آقانورالدین و استاد نهرمیانی به همت جوانانی رقم خورد که امروز از آنان به عنوان پیشکسوت یاد می‌کنیم. باید کاری ماندگار کرد تا جوانان امروز و آینده از آن استفاده کنند. 
به گزارش ایکنا؛ محمدباقر نشیبا، پیشکسوت قرآنی استان نیز در این نشست گفت: جمعی قصد کار قرآنی دارند و برای این کار لوازمی هم نیاز است همین اتمام حجتی است برای دوستانی که توان حمایت دارند مسئولان شهر اگر بتوانند و کمک نکنند باید جوابگو باشند.  
به گزارش ایکنا؛ علی شیخی، پیشکسوت قرآنی استان نیز گفت: انتظار داریم مسئولان در برنامه و محافل قرآنی شرکت کنند، گاهی انتظار حمایت مالی هم نداریم همین که مسئولان در کنار ما باشند کافی است، گاهی عده‌ای در محافل حاضر می‌شوند تا خودشان را نشان دهند اما وقتی قرار است کاری انجام شود کناره گیری می‌کنند.
به گزاری ایکنا؛ مجتبی سعیدی، مدیر مهد قرآن اراک نیز گفت: تشکیل مجمع قرآنیان و دعوت از مسئولان برای حمایت و همراهی بهتر بود توسط خود مسئولان صورت می‌گرفت، خوب بود مسئولان این جلسات را برگزار می‌کردند و از پیشکسوتان برای برنامه ریزی دعوت می‌کردند این بخشی از وظیفه مسئولان است. 
به گزارش ایکنا؛ در این جلسه تخصیص 50میلیون تومان از طرف فرمانداری به مجمع قرآنیان، لیست کردن اماکن مازاد اراک و معرفی به فرمانداری جهت بررسی و در نهایت اختصاص مکان مناسب برای مجمع، ارائه ایده‌های جدید قرآنی مصوب شد.
captcha