تلاش دشمنان در دین‌زدایی روز به روز افزایش می‌یابد/ قدرت موشکی طبل توخالی نیست
کد خبر: 3614311
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
محبی‌پور:

تلاش دشمنان در دین‌زدایی روز به روز افزایش می‌یابد/ قدرت موشکی طبل توخالی نیست

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد كه شدت دشمنی‌ها علیه اسلام روز به روز افزایش می‌یابد و دشمنان اسلام، قریب 10 سال است كه برای سرکوب تفکرات اسلامی به‌ویژه دین‌زدایی، شئونات دینی بشر را مورد تعرض قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 10 تیرماه در صبحگاه مشترك نیروهای بسیج و سپاه این ناحیه با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه زیر بار حرف زور دشمنان نمی‌رود و به همین دلیل در هر جائی از این میهن كه نیاز به کمک باشد، وارد عرصه می‌شود.

وی با تأكید بر اینكه سپاه همواره در دفاع از امنیت ملت و ایران اسلامی ایستاده است، گفت: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران است و این نهاد برای تأمین امنیت جامعه با رصد اطلاعاتی و امنیتی نقشه‌های پلید معاندان را در نطفه خفه می‌كند.

محبی‌پور با بیان اینکه نیروهای مسلح كشورمان قاطعانه و با شمشیر برنده ایستاده‌اند و قدرت‌های دنیا نیز این پیام درک کرده‌اند که قدرت موشکی طبل توخالی نیست، گفت: هیچ دولت و مسئولی نمی‌تواند در اراده دفاعی ایران خللی ایجاد كند و سپاه در برابر هر گونه اقدام ضد امنیتی خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه شدت دشمنی‌ها برعلیه اسلام روز به روز افزایش می‌یابد، گفـت: دشمنان اسلام قریب به 10 سال است كه برای سرکوب تفکرات اسلامی به‌ویژه دین‌زدایی شئونات دینی بشر را مورد تعرض قرار داده‌اند.

وی گفت: دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان سوریه و عراق و منطقه جنوب غرب آسیا با تعرض فرهنگی و نظامی و امنیتی به‌صورت مرموزانه در مسیر انحرافات دینی و اخلاقی به‌دنبال نابودی اسلام هستند.

محبی‌پور در ادامه به سند 2030 نیز اشاره كرد و گفت: سند استعماری 2030 یونسکو به بهانه یکسان کردن فرهنگ‌ها، دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی را هدف گرفته بود و دشمن تمام تلاش خود را در این راه مصروف داشت.

وی ادامه داد: دشمن با این عنوان كه تمام دنیا باید یكپارچه باشد، تلاش می‌كند تا همه كشورها را به زیر بیرق آمریكا درآورد اما با هوشیاری به موقع علما و مردم، این سندی كه می‌رفت در كشورمان ابلاغ و اجرا شود، به كنار گذاشته شد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز، حذف درس شهید فهمیده از كتب شهید فهمیده را از جمله اقدامات اجرایی سند 2030 برشمرد و گفت: این‌ها مسیری برای دین‌زدایی است در حالی كه فرهنگ مقاومت و ایثار همراه با روحیه سلحشوری و دینی است كه ملت ما را مقاوم كرده است.

وی همچنین به نفوذ فرهنگی دشمنان اشاره كرد و گفت: باید مراقب باشیم چرا كه نفوذ فرهنگی در قالب کنوانسیون‌ها و تعهدات، جوانان و آینده‌سازان و مدیران آینده مملکت را تبدیل به یک دستگاه دست نشانده می‌کند.

captcha