مشاركت 14 میلیارد تومانی خیران فارس در طرح‌های رمضانی صدا و سیما
کد خبر: 3613916
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴

مشاركت 14 میلیارد تومانی خیران فارس در طرح‌های رمضانی صدا و سیما

گروه اجتماعی: مردم استان فارس بیش از 14 میلیارد تومان در حمایت از برنامه‌های خیریه ماه مبارك رمضان صدا و سیما مشاركت كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، در پی فراخوان عمومی صدا و سیمای مركز فارس در برنامه‌های مختلف ماه مبارك رمضان امسال، برای مشاركت مردمی در طرح‌های خیریه، مانند كمك به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و طرح محسنین، مردم استان فارس در مجموع 14 میلیارد و 420 میلیون تومان كمك نقدی و غیر نقدی پرداخت كردند.

آمار اولیه جذب كمك‌های مردمی در ماه مبارك رمضان با كمك برنامه‌های «مهمونی» و «جشن رمضان» كه از سیمای فارس پخش می‌شد نشان می‌دهد، مشاركت مردمی با كمیته امداد امام خمینی در طرح محسنین برای حمایت از ایتام به حمایت خیرین از 16000 نفر انجامید كه در میان استان‌های كشور بی‌نظیر بوده است.

به گفته مسئولان كمیته امداد امام خمینی(ره) در استان فارس، بیش از شش میلیارد و هشتصد میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی در این طرح جمع‌آوری شد.

مسئولان ستاد دیه در این استان نیز اعلام كرده‌اند فراخوان برای مشاركت مردم در طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد باعث شده مردم با اهدای 5 میلیارد و چهارصد میلیون تومان كمك كه بیش از چهار برابر كمك‌های سال گذشته بوده است، موجبات آزادی 120 زندانی را فراهم آورند.

در كنار این كمك‌ها، كمك یك میلیارد و دویست میلیون تومانی مردم به بیمارستان خیریه سرطان جنوب را نیز باید لحاظ كرد كه با این ارقام، مردم فارس ركورد قابل توجهی در مشاركت مردمی در امور خیریه برجای گذاشته‌اند.

مسئولان كمیته امداد امام خمینی(ره) در استان فارس ستاد دیهاستان و بیمارستانخیریه سرطان جنوباز صدا و سیمای مركز فارس به خاطر همكاری برایجمع‌آوری این حجم از كمك‌ها قدردانی كرده‌اند.

captcha