مقابله با جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل گروهک تروریستی داعش است
کد خبر: 3612489
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

مقابله با جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل گروهک تروریستی داعش است

گروه سیاسی: عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام با اشاره به اهداف تشکل گروه تکفیری داعش گفت: مقابله با جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل گروهک تروریستی داعش است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین مظفر، عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام امروز، دوم تیرماه در راهپیمایی روز جهانی قدس به جایگاه بیت‌المقدس بین مسلمانان اظهار کرد: بیت‌المقدس اولین قبله مسلمانان بوده به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای را بین مسلمانان دارا می‌باشد.

وی با اشاره به گذشته 68 سال از اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: مقابله با رژیم صهیونیستی، مقابله با نیات شومی دشمنان دین مبین اسلام است که با حمایت از صهیونیست‌ها در منطقه دنبال می‌کنند.

عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام با اشاره به اینکه روز جهانی قدس با تدبیر امام راحل در پاسخ به جنایات صهیونیست‌های غاصب بعد از انقلاب شکل گرفت، بیان کرد: روز جهانی قدس به نمادی عینی برای مقابله با صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

وی با اشاره به احساس مسئولیت و حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: پیام اصلی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برخواسته از این فرمایش امام راحل بوده که «اسرائیل غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود».

مظفر اعلام کرد: متاسفانه امروز در سایه حمایت‌های شیوخ مرتجع عرب و حمایت‌های رژیم صهیونیستی، گروهک تکفیری داعش در منطقه شکل گرفته است.

وی با اشاره به نیات پشت پرده تشکیل گروهک تروریستی داعش، ادامه داد: دشمن با این اقدام خود با نام اسلام به مقابله با این دین الهی می‌پردازد.

عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام با اشاره به اهداف تشکل گروه تکفیری داعش گفت: مقابله با جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل گروهک تروریستی داعش است.

وی به اقدامات کور این گروهک تروریستی اشاره کرد و افزود: حملات تروریستی دو هفته قبل تهران با هدف خدشه‌دار کردن امنیت کشورمان طراحی شده بود که با واکنش قاطع فرزندان ایران اسلامی مواجه شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادآور شد: با حضور به موقع سرداران قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شلیک شش موشک به قلب تروریست‌ها در کشور سوریه بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شد که موجب ترس و واهمه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شد و بار دیگر ثابت کرد که کشور ما در مقابل تمامی توطئه‌ها و دسیسه توان ایستادگی را دارد.

captcha