لغو پروازهای شیراز به نجف مربوط به سازمان حج و زیارت نیست
کد خبر: 3611926
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
زینلی:

لغو پروازهای شیراز به نجف مربوط به سازمان حج و زیارت نیست

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به انتشار خبری در فضاهای مجازی و شبكه‌های اجتماعی این استان مبنی بر لغو پروازهای شیراز به نجف تأكید كرد كه این مسئله مربوط به حج و زیارت نیست و پروازهای ما به‌سوی عتبات عالیات به‌صورت روزانه و هفتگی انجام می‌شود.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به انتشار خبری در فضاهای مجازی و شبكه‌های اجتماعی این استان مبنی بر لغو پروازهای شیراز به نجف گفت: این مسئله مربوط به سازمان حج و زیارت نیست و ما همچنان پروازهای خود را به نجف اشرف ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینكه پروازهای ما به سوی عتبات عالیات به‌صورت روزانه و هفتگی انجام می‌شود، گفت:‌ اعزام زائران به عتبات عالیات از طریق دفاتر زیارتی مجاز به‌صورت زمینی و هوایی صورت می‌گیرد.

زینلی با بیان اینكه در سه ماه گذشته روزی 3 كاروان زمینی و 12 كاروان هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، گفت:‌ تقریباً 33 كاروان هر هفته از سوی استان فارس به سمت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت فارس در پایان از مردم خواست تا برای ثبت‌نام برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات تنها به دفاتر مجاز كه آدرس آ‌ن‌ها در سایت fars.haj.ir موجود است، مراجعه كنند.

captcha