حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، حرکتی راهبردی است
کد خبر: 3611831
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، حرکتی راهبردی است

گروه اجتماعی: فرماندار شفت با اشاره به حمله موفقیت‌آمیز موشکی سپاه به مواضع داعش، گفت: این اقدام یک حرکت راهبردی، کاربردی، هوشمندانه، مؤثر و موفقیت‌آمیز بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، محمدرضا محسنی، فرماندار شفت دیروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اینکه اقدام شجاعانه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به عوامل تکفیری و انتقام جویی از خون شهدای حملات تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام(ره) قابل تقدیر است،اظهار کرد:این اقدام یک حرکت راهبردی، کاربردی، هوشمندانه، موثر و موفقیت آمیز بود که سبب می شود دشمنان دیگر چشم طمع به تمامیت ارضی و امنیت این مرز و بوم نداشته باشند.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در شفت در سه ماهه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 160 درصد افزایش یافته است، افزود:دستگیری خرده فروشان مواد مخدر 39 درصد و جمع آوری معتادان 58 درصد در این شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط نیروهای انتظامی و سپاه در شفت ادامه می یابد، گفت:با برنامه های راهبردی در حوزه پیشگیری و درمان می توان شرایط این شهرستان را در مقابله با مواد مخدر بهبود بخشید.

وی با بیان اینکه همایش مشارکت صیانت و گفتمان سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در شفت برگزار خواهد شد، یادآور شد:جلسات تخصصی و کارگروه های این همایش با مشارکت دستگاه های ذیربط به زودی آغاز خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه مواد مخدر امروز به صورت یک کالای لوکس عرضه می شود، گفت: آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر اساسی است.

captcha