فراخوان جشنوار شعر علوی ویژه استان‌های جنوب كشور اعلام شد
کد خبر: 3611740
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

فراخوان جشنوار شعر علوی ویژه استان‌های جنوب كشور اعلام شد

گروه فرهنگی: فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر علوی ویژه استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و كهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر علوی با موضوع‌های مختلف در زمینه سیره و سبك زندگی مولای متقیان حضرت علی‌(ع) ویژه استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و كهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

این جشنواره در موضوعاتی نظیر امام علی(ع) و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، امام علی(ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی(ع) و احترام به بیت المال، امام علی(ع) و حسن مصرف، امام علی(ع) و فرهنگ کار و تلاش و همچنین امام علی(ع) و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 15 مردادماه سال جاری اعلام شده است كه هنرمندان استان‌های ذكر شده می‌توانند آثار خود به بخش‌های مختلف این جشنواره ارسال كنند.

این جشنواره دارای دو بخش موضوعی و آزاد است كه بخش موضوعی برای عموم شركت‌كنندگان 4 استان در نظر گرفته شده است و بخش موضوع آزاد نیز ویژه شاعران زیر 20 سال استان فارس اعلام شده است.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر كلاسیك، نو و نیمایی و ترانه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس الكترونیكی artfars14@gmail.com ارسال كنند.

یادآور می‌شود، این جشنواره به‌همت مشترك حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.


captcha