آموزش زائران حج تمتع در فارس آغاز شد/ تكمیل ظرفیت ثبت‌نام
کد خبر: 3611256
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
زينلی در گفت‌وگو با ايكنا:

آموزش زائران حج تمتع در فارس آغاز شد/ تكمیل ظرفیت ثبت‌نام

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت فارس از آغاز آموزش‌های زائران حج تمتع امسال در این استان خبر داد.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه مهلت ثبت‌نام در حج تمتع امسال به اتمام رسید، گفت: آموزش زائران حج تمتع آغاز شده است لذا از تمام زائرانی كه ثبت‌نام كرده‌اند درخواست می‌شود تا سریعاً برای دریافت این آموزش‌ها به كاروان‌های خود مراجعه كنند.

اعزام 3400 نفر از فارس به حج تمتع

وی با بیان اینك ظرفیت امسال استان فارس در حج تمتع 3 هزار و 400 نفر است كه در قالب 25 كاروان به سرزمین نور اعزام خواهند شد، افزود:‌ متقاضیانی كه تاكنون ثبت‌نام نكرده‌اند، می‌توانند به‌منظور قرار گرفتن در لیست انتظار به كاروان‌های خود مراجعه كنند تا اگر مورد انصرافی بود، جایگزین شوند.

21 مرداد؛ تاریخ اعزام زائران فارس به سرزمین نور

زینلی، زمان آغاز اعزام‌های حجاج فارس را به سرزمین‌ نور، 21 مردادماه سال جاری اعلام كرد و گفت: تاریخ دقیق پروازها متعاقباً اعلام خواهد شد ضمن اینكه پروازهای ما مدینه به بعد بوده و به مدت یك ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر حج و زیارت فارس همچنین یادآور شد كه نقل و انتقال فیش‌ها تا پایان اسفندماه سال 85 از طریق دفاتر مجاز صورت می‌گیرد لذا مردم مراقب افراد سودجو باشند و به پیامك‌ها توجهی نكنند و تنها به دفاتر مجازی كه آدرس آن‌ها در سایت fars.haj.ir موجود است، مراجعه كنند.

captcha