شیراز، میزبان 1000 نفر از قرآنیان وزارت بهداشت می‌شود
کد خبر: 3610559
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

شیراز، میزبان 1000 نفر از قرآنیان وزارت بهداشت می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانشگاه علوم پزشكی شیراز میزبان مرحله كشوری بیست و دومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت می‌شود.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه این دانشگاه از جمله دانشگاه‌های موفق قرآنی كشور است، گفت:‌ در این راستا دانشگاه علوم پزشكی شیراز میزبان یك هزار نفر از قرآنیان برگزیده وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی می‌شود.

وی با بیان اینكه مرحله كشوری بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت در شیراز برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد كه به زودی اطلاعات دقیق‌تر آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

امیدواری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه همزمان با ایام بهار قرآن برنامه‌های قرآنی متنوعی در سطح مراكز آموزشی، دانشكده‌ها، مراكز درمانی و بهداشتی فارس به‌صورت روزانه برگزار می‌شود، گفت: در رأس این برنامه‌ها برپایی روزانه محفل انس با قرآن در ساختمان مركزی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به‌مدت 45 دقیقه و با تلاوت قاریان برجسته فارس قرار دارد.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان گفت: همچنین در دانشكده پزشكی شیراز نیز روزانه مراسم نیم‌جزءخوانی قرآن كریم با حضور كارمندان این دانشكده و جهاد دانشگاهی فارس بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

captcha