بسیج، یك فرهنگ است/ استفاده بهینه از ظرفیت مساجد در شیراز
کد خبر: 3606873
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
محمدی:

بسیج، یك فرهنگ است/ استفاده بهینه از ظرفیت مساجد در شیراز

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز تأكید كرد كه بسیج یک فرهنگ است و تابع خط و خطوط سیاسی نخواهد شد زیرا متعلق به همه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدامرالله محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 16 خردادماه در آئین گشایش پایگاه مقاومت بسیج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و تابع خط و خطوط سیاسی نخواهد شد زیرا متعلق به همه است.
وی با اشاره به اینکه زمانی که حضرت امام خمینی (ره) انقلاب کردند بسیج را هم در بدنه مردم راه‌اندازی کردند، افزود: بسیج تنها لشکر مخلص خدا و تنها لشکر شکست ناپذیر خدا است.
محمدی با بیان اینکه امام راحل هیچگاه نفرمودند خدایا مرا با مراجع محشور کن بلکه فرمودند خدایا مرا با بسیجیان محشور کن، اظهار كرد: این نشان دهنده جایگاه والای بسیج است.
وی با تأکید بر اینکه تمام قدرت ایران در مقابل دشمنان به خاطر حضور این بسیجیان است، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود در جواب کسانی که گفتند از صدقه سر ما بود که جنگ از کشور برداشته شد فرمودند بدانید که مدیون سفره بسیجیم و بعضی‌ها قدرنشناسی می‌کنند.
محمدی همچنین به تشریح چگونگی بسیج پرداخت و با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه که در سطح دنیا به دلیل رشادت‌های بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند بسیج در اقشار جامعه باشد.
به گفته وی اکنون یکی از حوزه ‌فعال سپاه و بسیج در پایگاه مقاومت شهرداری شیراز است و بنا به درخواست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز، پایگاه مقاومتی در این سازمان راه‌اندازی شد که امروز با حضور آقای همتی، به عنوان فرمانده این پایگاه مقاومت، فعالیت خود را آغاز می کند.
محمدی با بیان اینکه امروز به شهرداری حمله می‌کنند به دلیل اینکه شهردار محترم از بدنه بسیج است، گفت: شهردار شیراز با روحیه انقلابی و بسیجی خود خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است اما متاسفانه برخی از همین آقایان که از عملکرد شهرداری انتقاد می‌کنند روزگاری در این شهر مسئولیت داشته‌اند و در آن مدت هیچ گزارشی ارائه ندادند مبنی بر اینکه بودجه‌های این شهر را در چه راهی هزینه کردند.
وی با بیان اینکه کارهای بزرگی که امروز می‌بینید در شیراز با مدیریت خوب شهردار شیراز و تیم همراهش و با دست‌های پرتوان سپاه و بسیج در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اجرا شده است، گفت:‌ عده‌ای نمی‌توانند روحیه بسیجی این گروه را ببیند.
محمدی با اشاره به اینکه برخی تصورشان این است که کار شهرداری تنها جمع کردن زباله از سطح شهر است، بیان کرد: با همت مجموعه شهرداری شیراز از ظرفیت مساجد استفاده بهینه شده است و تعداد زیادی از مردم در مساجد در قالب طرح مسجدمحوری آموزش‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی فرا می‌گیرند.
captcha