نوای قرآن، روزانه از آستانه شیراز به گوش می‌رسد
کد خبر: 3604115
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

نوای قرآن، روزانه از آستانه شیراز به گوش می‌رسد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برپایی مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن كریم در ایام ماه مبارك رمضان در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 7 خردادماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بهار قرآن و اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبركه گفت: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه مراسم جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) از ساعت 18:30 تا اذان مغرب با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی خراسانی از قم با حضور خواهران و برادران همه روزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء‌خوانی نیز همراه با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم حجت‌‌الاسلام والمسلمین ساجدی ایراد سخن خواهد کرد.

این مقام مسئول در ادامه از برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای طرح افطاری ساده در این ایام خبر داد و گفت: در این حرم مطهر نیز طرح سفره افطاری ساده ویژه زائرین و روزه داران گسترانیده خواهد شد.

صفری در پایان اضافه کرد: خیمه معرفت دینی در شب‌های قدر و روزهای زیارتی این آستان مقدس در قالب واحد مشاوره و پزشک رایگان و پاسخ به شبهات دینی با حضور مبلغین بومی برپا می‌شود.

captcha