فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی بود
کد خبر: 3603083
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
گودرزی:

فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی بود

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد كه رزمندگان اسلام در سوم خردادماه 61 با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند كه فتح خرمشهر، فتح خاك نبوده بلكه فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 3 خردادماه در جمع كاركنان دانشكده كشاورزی دانشگاه شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه سوم خرداد گفت: بدون‌ تردید عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد سال 61، اتحاد رزمندگان دلیرمردان كشوربود و رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند كه فتح خرمشهر، فتح خاك نبوده بلكه فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی است.

وی افزود: خدا را شاکریم که کشور ما نسبت به کشورهای همسایه در یک امنیت بسیار بالایی قرار دارد و این مرهون مجاهدت‌ها و زحمات همه عزیزان در مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اتحاد، همدلی و مشاركت سه شاخص مهم استقرار امنیت پایدار در استان بوده و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در این مسیر با احساس مسئولیت حركت كرده و همیار پلیس باشند، گفت: حرفه‌ای‌گرایی پلیس، منجر به کشف 91 درصد از جرایم فضای مجازی در استان شده است.

گودرزی ادامه داد: یکی از زمینه‌های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی از زندگی مشترک، فضای مجازی است که تحت تأثیر تولیدات رسانه‌ای به‌وجود آمده و باعث شده تا سطح توقع و انتظار از زندگی‌های مشترک به خصوص در میان نسل جوان بالا ببرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: خدمتگذاری صادقانه نیروهای مسلح بر هیچ کسی پوشیده نیست و بدون شک مردم قدردان این زحمات هستند و ارائه خدمات به خدمتگزاران مردم یک عبادت بزرگ است و نظام جمهوری اسلامی ایران با دو محوریت سلامت و امنیت به توسعه و پیشرفت دست می‌یابد.

captcha