شهدای مدافع حرم ثابت کردند هر کجا مظلوم باشد به یاری آنها می‌شتابند
کد خبر: 3600411
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
رزم‌حسینی:

شهدای مدافع حرم ثابت کردند هر کجا مظلوم باشد به یاری آنها می‌شتابند

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار کرمان با تاکید براینکه شعاع امنیتی جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدای مدافع حرم تا مرز رژیم صهیونیستی رفته است، گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که مرز نمی شناسند و هر کجا مظلوم باشد، به یاری آنها می‌شتابند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم با حضور در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.
استاندار کرمان در این دیدارها با اشاره به منویات گوهربار مقام معظم رهبری مبنی براینکه ( به شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌طور ویژه افتخار می‌کنیم)، افزود: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که مرز نمی شناسند و هر کجا مظلوم باشد، به یاری آنها می شتابند و یقینا تداوم انقلاب اسلامی نتیجه  همین پایمردی و ایثار شهدا است.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، مدافع باورهای عاشورایی و حریم حرم هستند که با گذشتن از جان و دلبستگی های خود، آسایش را به ما هدیه کردند، گفت: امروز امنیت داخلی ایران به منطقه‌ پیوسته و دیگر نمی‌توان امنیت کشور را به مرزهایمان محدود کنیم بگونه ای که شعاع امنیتی جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدای مدافع حرم تا مرز رژیم صهیونیستی رفته است.
وی با تأکید براینکه امروز قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران با وجود سردار قاسم سلیمانی افزایش یافته است،تصریح کرد: اگر تا امروز با گذشت ۳8 سال از عمر نظام اسلامی در منطقه، با سربلندی و ایستادگی و مقاومت می‌گذرد، همه به برکت انسجام داخلی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم است.
استاندار کرمان با اشاره به مقام والای شهدا یادآورشد: قدم نهادن در مسیر شهادت ارزشمند است و شهدا جزو مقربین درگاه الهی هستند زیرا با ایثار جان خود آرامش و امینت را برای جامعه به ارمغان آوردند.
رزم‌حسینی با تأکید بر تجلیل و تکریم از خانواده شهدا بیان کرد: احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان از مهم ترین وظایفی است که بر عهده ماست، برای اینکه خانواده های شهدا فرزندان خود را هدیه کردند و اکنون ما باید ادامه دهنده راستین راه این شهدا باشیم.
یادآور می‌شود، استاندار کرمان در ادامه با خانواده شهید علیرضا گودری از شهدای غدیر با حضور در منزلشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
منبع: روابط عمومی استانداری کرمان
captcha