اول خرداد؛ آغاز ثبت‌نام مراكز تخصصی روزانه حفظ دو ساله كل قرآن كریم بیت‌الاحزان
کد خبر: 3600122
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
شهسوار خبر داد:‌

اول خرداد؛ آغاز ثبت‌نام مراكز تخصصی روزانه حفظ دو ساله كل قرآن كریم بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) زمان ثبت‌نام مراكز تخصصی روزانه حفظ دو ساله كل قرآن كریم این مؤسسه را اول خردادماه سال جاری اعلام كرد.

ابراهیم شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از آغاز ثبت‌نام مراكز تخصصی روزانه حفظ دو ساله كل قرآن كریم این مؤسسه خبر داد و گفت: از اول خردادماه سال جاری این مراكز شروع به پذیرش می‌كنند.

وی با بیان اینكه 33 مركز بیت‌الاحزان دوره‌های تخصصی روزانه حفظ دو ساله كل قرآن كریم را اجرا می‌كنند، افزود:‌ از این تعداد 32 مركز ویژه خواهران و یك مركز ویژه برادران است كه گستردگی آن در سطح كشور پراكنده شده است.

شهسوار اظهار كرد: علاقه‌مندان با شرط سنی 15 تا 30 كه بر روخوانی قرآن كریم نیز مسلط هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.beytolahzan.ir نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام كنند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در ادامه سخنان خود از برگزاری نشست توجیهی اولین دوره این مراكز در مؤسسه مركزی خبر داد و گفت:‌ در این جلسه که نمایندگانی از 33 مرکز برگزارکننده این طرح حضور داشتند، حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه با اشاره به تبدیل مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در بخش خواهران به مراکز حفظ روزانه به بیان نکاتی در خصوص راهکارهای جذب هر چه بیشتر قرآن آموز جهت این دوره جدید پرداخت.

وی همچنین افزود: بیان مطالب توجیهی در خصوص شرایط نیروی انسانی فعال در طرح، مکان‌های برگزاری، نحوه برگزاری، آیین‌نامه و نحوه مصاحبه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و در پایان نیز تفاهم‌نامه برگزاری طرح بین مسئولان شعب و مرکز مدیریت بیت‌الاحزان به امضا رسید.

captcha